Blogga eller inte blogga...

Har gillat göra ett par blogginlägg om dagen sedan jag började blogga i början på året.
Kan knappast säga att jag nu har brist på saker att skriva om.
Men lite brist på "go".
Kanske årstiden som på ett naturligt sätt lockar iväg en från datorn.
Och att sambon, o nu även ena hunden, inte hållit sig friska tar på ork o tid.
Så jag pausar lite. På obestämd tid. Ska tänka igenom hur fortsättningen ska se ut.
Det har varit roligt att så många läst min blogg o lämnat kommentarer.
Vad läser ni helst? Roligt veta...

Allt gott till alla så länge!
ooxx

Kommentarer
Postat av: syrran

vad jag gillar mest?? ALLT ! !

2010-04-21 @ 14:27:07
Postat av: Mr X

Vi vill ha snuskiga historier



2010-04-24 @ 21:54:51
Postat av: @nemonen

Jag är allätare, men personligenskriver jag inte så mycket. Det blir mest foto med lite bildtexter till. Jag gillar växter, men även inredning är trevligt, och tips och trixs när det gäller datorer, och då framförallt till bloggarna. En trevlig dag önskar jag dig/Inger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0