Klippt dig?

Kvinnor, män och klippningar

Kvinnoversionen:
- Åh! Du har klippt dig! Guuud vad snyggt det är!
- Tycker du det? Jag var lite osäker när hon var klar. Jag menar, tycker du inte att det är för fluffigt?
- Nej, oh nej! Nej, det är perfekt! Jag skulle vilja klippa mig så, men jag tycker mitt ansikte är för brett. Jag kan inte göra så mycket med mitt hår på grund av det.
- Skojar du? Jag tycker ditt ansikte är förtjusande. Du skulle kunna ha en sådan där frisyr som ligger i lager - det skulle se så bra ut på dig. Jag var faktiskt på väg att välja en sån frisyr, men jag var rädd att det skulle framhäva min långa nacke.
- Nej, menar du allvar. Jag skulle dö för att få en sån nacke som du har! Om jag bara kunde få byta mina breda axlar mot en nacke som din!
- Du kan inte mena allvar! Jag vet andra som vill ha lika breda axlar som dig. Allting sitter så bra på dig. Jag menar, titta på mina armar - ser du hur korta de är. Om jag hade haft dina axlar skulle jag kunna hitta kläder som passar mig mycket lättare.

Mansversionen:
- Klippt dig?
- Jepp.

Kommentarer
Postat av: syrran

perfekt....

2010-04-30 @ 09:03:49
Postat av: AnnCathrine Eriksson

Haha, ligger nog en hel del i det... :-)

2010-04-30 @ 13:33:46
URL: http://glitterboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0