Frostnatt

En fantastiskt fin dag igår, lika fint idag. Klart det blir kallt. Ändå blev jag lite paff när jag imorse upptäckte att det varit nattfrost, bilrutan hade jag varit tvungen att skrapa om jag skulle åkt nånstans och det var lite kyligt när jag skulle ut med hundarna. Tänk, ändå hade jag sovit med öppet fönster, jag och hundarna håller tydligen värmen rätt bra inne i sovalkoven. Och man sover ju gott när det är svalt. Men att ta en dusch i uteduschen tidigt på morgonen skulle vara tufft...

Kommentarer
Postat av: Mr X

Våtservetter och doft-granar är det som gäller...

2010-08-16 @ 13:30:37
Postat av: syrran

hugaligen, det låter som om hösten står bakom dörrn

2010-08-17 @ 10:45:47
Postat av: AnnCathrine

Nattfrost, hua! Ja, det är onekligen ditåt vi är på väg nu. Men som tur är kan det ju komma många fina, soliga dagar men med kylig men frisk luft än.

Jag tycker Mr X hade en otroligt finurlig lösning på duschningen.... ;-)

2010-08-20 @ 19:51:20
URL: http://glitterboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0