Höst

Ja, det är definitivt höst. Har haft några underbart vackra dagar, varit ute i varma sköna solen, trimmat o gjort snyggt runt buskar o hus, men även suttit med en kopp kaffe o filosoferat. I skuggan har det varit riktigt svalt, så där så att man förstår det är inte sommar längre. Dessutom har björkarna fått gula löv.
Nu har det dock regnat ett par dagar, så man får kura inne lite. Gräsmattan är tack o lov åter grön o fin. Lyckades med bedriften att vara den enda i byn med brunbränd gräsmatta, klippte aaaaaningen för kort - ordinarie gräsklippare (alltså förare) var på fotbollscup...
vy över den vackra bygden

Kommentarer
Postat av: den lilla röda

vad du är duktig med kameran. ett väldigt fint kort. men jag vet inte riktigt var du är. kan du väl visa mig nästa sommare?? :-)

2010-08-22 @ 19:51:17
Postat av: Jossan

sv; jag kom ihåg när jag och amanda var och hälsade på i vilhelmina! måste varit hur många år sen som helst. OTH = One tree hill, huuuuur bra serie som helst :)

2010-08-22 @ 21:15:24
URL: http://josefineburstrom.blogg.se/
Postat av: AnnCathrine

Underbart vackert kort! :-)Vilken utsikt....

Fina motiv både på långt och nära håll...;-)

2010-08-23 @ 15:28:40
URL: http://glitterboden.blogg.se/
Postat av: Stina

Vilken härlig bild och vilken underbar utsikt!

2010-08-24 @ 19:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0