OS 2010

Vancouver 2010 Olympic Games Olympiska vinterspelen. Olympiske leker, som norrmännen säger, gillar jag.

Och idag drar det igång - HURRA!!! Jag gillar verkligen att se invigningen (men just i år - kl 3 på morgonen, njae), pampigt och underhållande. Och sen är det så himla bra för efter de timmarna känner jag mig nöjd med OS. Ja, jag berörs visserligen av att tv:n ockuperas av sändningarna, men tur man har fler kanaler att välja bland...

Årets maskotar heter Sumi, Quatchi & MigaSe hela bilden




Kommentarer
Postat av: Mr X

Ett ämne för OS

http://sendables.jibjab.com/view/vpmuYY72NdQA6pDZ

2010-02-12 @ 23:21:03
Postat av: Jennie

Ja äntligen är OS här! Som jag har längtat! Tar för givet att vi kan diskutera detta varje dag?:-)

Kram Kram!

2010-02-13 @ 15:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0