Tävlingar

hos Himmelohelvete. Tävlar om ett smycke från Mamidesign.
hos Tant Theas lilla torp. Tävlar om en ljuslykta.
hos Moas Lovely Things. Tävlar om ett par ljuvliga torgvantar.
hos Zunderbar. Tävlar om ett silverhjärta.
Hos Gniztra. Tävlar om duschcreme o body lotion av Christina Aguilera.
Hos Agnes. Tävlar om ett presentkort på 150kr hos Fröken Fräken.

     

Vinn ett Humanity for all-armband här.
Hos Nyanser i vitt. Tävlar om en stationsklocka, en tavla eller ett par örhängen.
Hos AnnaSara. Tävlar om ett presentkort på 500kr hos Ljuva Ting.

Kommentarer
Postat av: Monika / Tant Theas lilla torp

Hej! Roligt att du vill delta i min utlottning. Och tusen tack för kommentaren. Musiken har jag hittat på Mixpod.com Vet faktiskt inte vem som spelar. Sökte relaxing music och hittade den på det sättet. Om du tittar längre ner på min sida så ser du spelaren där.



Ha det gott!



Kram



Monika

2010-01-14 @ 22:34:07
Postat av: Monika/Tant Theas Hantverk & Loppis

Hej! Varm tack för den mycket gulliga kommentaren på min hantverksblogg. Till de ting jag visar på bloggen har jag använt glödgad ståltråd. Kallas ibland också för Elefanttråd. Den raka tråden, som utgör stommen finns att köpa hos Slöjddetaljer. Där och hos Panduro finns också den tunna tråden som ligger på spolar. Panduro hade av den andra tigigare också men har tyvärr slutat med den. Kan också tänka mej att det kan finnas att köpa i välsorterade hobbybutiker eller ev. i en järnaffär.

Till vissa saker använder jag galvad ståltråd. Då blir arbetet lite "zinkfärgat". Kan bara säga att detta är världens roligaste hobby :o)



Må så gott!



Monika

2010-01-16 @ 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0