Heiligenhafen

Sambon åkte på shoppingtur t Tyskland m jobbarkompisarna igår. Två tredjedelar av resan satt de på bussen, skulle aldrig palla, men oj vilka godsaker han hade med sig hem!

 Jag gillar de små rödvinsflaskorna (25cl) iom att jag är den enda i hushållet som dricker vin så kan jag korka upp en flaska o klarar dricka den själv. Det här cab syrah är gott. 10 kr flaskan!

 De här ser jag fram emot att prova! Absolute Tropics och Smirnoff Orange.

 1,2 kg Toblerone för 70 kr...

 Blue Nun BiB 3 liter 70 kr. Goin' down memory lane, Sis?!

Genom att klicka på bilderna blir de större.

Kommentarer
Postat av: Malin

Inga dåliga affärer han gjort gubben din. Blir avis på dina JP Chenet, det är Oves och mitt favvo vin. Ha en trevlig helg då! ;-)

2010-03-18 @ 13:17:48
Postat av: Jossan

sv; nu förstår jag inte riiiiiktigt vad du menar ;P

2010-03-18 @ 20:09:45
URL: http://josselimini.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Men hallå? jag finns också här. Ingen sa något om Dutchland för mig. Du vet ju att jag tycker om tyskland lite nu. Hur hade han det där. Vi får ta mer om resan privat

2010-03-18 @ 23:00:39
Postat av: syrran

ja ja - jag minns när vi stod på en parkplats baom ett snabbköp och packade om vinflaskor. det var tider det.

har du hört nåt därifrån?? jag har inte frågat på länge....

och till absolut tropical tasting har jag redan blivit inbjuden av inköparen ☺

2010-03-19 @ 14:25:36
Postat av: AnnCathrine Eriksson

Härligt med en sån inköpsresa!

Jag blev sugen på både det ena och det andra på de bilderna...

2010-03-20 @ 20:19:10
URL: http://glitterboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0