Slut på OS

för den här gången. Nu har de lekt färdigt. 16 dagar höll de på.

Har gått bra tycker jag. För mig alltså. Inte blivit så himla störd av sändningarna, inga av mina program som fått ge vika o sambon har tittat sådär måttligt mycket.

Medaljskörden att minnas:
11 medaljer (om man nu ska räkna en medalj för varje prestation o inte som en del vill, 5 guld för damernas curling då varje lagmedlem fick var sin medalj...)
5 guld, 2 silver o 4 brons
Sverige på 7:e plats i medaljligan.

Nästa vinter-OS 2014 i Sotji i Ryssland.

Kommentarer
Postat av: AnnCathrine Eriksson

Hihihi - kul mening: Har gått bra.... blev lite överraskad...Hahaha ;-))

Gillar INTE sport, ser inte OS - förutom att jag såg semifinalen i damernas curling! Åsså MISSADE jag finalen! Grr, störtsur!! :-((

Såg du den?

2010-03-01 @ 19:07:25
URL: http://glitterboden.blogg.se/
Postat av: Mr X

Vi kan inte vara bäst på allt, men vi kan alltid försöka.

2010-03-01 @ 23:30:02
Postat av: Jennie

Tråkigt att det är slut! Längtar redan till nästa:-) Men vi ska ju ha ett sommarOS emellan också!!

2010-03-02 @ 08:51:49
Postat av: syrran

har själv inte sett mer än sammanfattningar på nyheterna. men visst är dom duktiga.

viktigare tycker jag det blir till sommaren med fotbolls-vm :-))

2010-03-02 @ 12:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0