Ibis

ville visa Ibis-reklamen
tycker verkligen de lyckats
enda konstiga är väl när han sjunger nåt om att "det här är en korridor" (förklara gärna för mig)




399 kr för ett hotellrum, låter bra, kollar upp det på nätet - hundar tillåtna!

hemsidan dock svårnavigerad tycker jag och till slut så går verkligen reklamen mig på nerverna

OCH -

så kommer jag till detta:


(vårt absolut lägsta pris, från 465 kr)

förklara gärna för mig vart det där 399 kr-erbjudandet tog vägen!

det här är ett bra sätt att få mig att surna till på...


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


ok ok ok...
har läst vidare...
visst, det är ett erbjudande just nu, det finns rum för 399 kr, dock tror jag inte det är på alla hotellen
tycker ff det blev invecklat
en djungel...

Kommentarer
Postat av: AnnCathrine Eriksson

Grattis till vinsten på min gissningslek!

Vinsten är en veckas GRATIS boende i "myssviten" på "Hotell Videvägen"!

Allt ingår, förutom resan, den står man för själv.

Ingen brådska att boka vecka, rummet blir inte upptaget! Det är reserverat för Er hela sommaren.

Varmt välkomna!! ;-) :-)



Nej, porslinsblomman kladdar inte ner, inte vad jag har sett iallafall...

Det går även att boka den, för att få ha den inne hos sig i sviten - mot en mindre avgift!



Kram!

2010-05-19 @ 18:49:18
URL: http://glitterboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0