Ge din röst till Sia Sunshine

Nu har jag varit hos fotografen med mina bäbisar :-)

Foton på alla som fotades den dagen finns för beskådan på Fröhandeln här på orten och man kan rösta på sin favorit. Gå in och lägg din röst vet ja! Skulle tro du kommer finna Sias foto (nr 15) snyggast!!! ;-) Försök bortse ifrån den där söta lilla schäfervalpen i mitten på deras tavla... Och just ja - om min hund får flest röster så vinner jag något dels från butiken och dels något från fotografen. Gratis är gott! Liksom äran såklart.





Ja just ja - man kan rösta fram till påsk!

Kommentarer
Postat av: Ankie

Åh, så långt till Fröhandeln för att rösta, men jag kan ju säga att i mina ögon här och nu är hon finast.

På söndag ska jag till Diddes uppfödare och lukta på fem bebbisar, Lycka!

Kram

2011-04-06 @ 09:18:13
Postat av: Jennie

Hur länge har man på sig? Till vecka 18 kanske??:-)

2011-04-07 @ 11:45:00
Postat av: anemonen

Är det den som ligger jämte gamal Axa kondis så kan jag rösta i morgon fredag. Visst förtjänar du en vinst.

2011-04-07 @ 18:45:58
URL: http://karingafallan.blogspot.com
Postat av: Hemmafru i Florida

Oh sa underbart med hundar!!!



Re:

WOW,du stannade har ett bra tag!!!

Jag forstar att det ar svart att vara ifran allla vanner och slaktingar i ett frammande land!!!



Reser du tillbax till USA pa besok?

2011-04-09 @ 13:46:27
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/
Postat av: Jeppe

skulle vara kul att göra någon gång

2011-04-09 @ 17:24:18
URL: http://tj.bloggplatsen.se
Postat av: e-b´ syrra

jag vill, jag vill rösta x kan jag skicka vykort????

2011-04-10 @ 15:51:23
Postat av: Stina

Har gjort min plikt och röstat :-)

2011-04-19 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0