Tävlingar aug -11

hos adaras, avslutas 9/9 kl 23.59



Jag deltar i utlottningen om ett VALFRITT paket med finfint innehåll från Helhjärtat hos Tant Ulrika!
Avslutas 12/9 kl 20.00.




Jag e med hos Tårtpalatset & tävlar 
om omslagpapper som jag själv får designa 
från
omslagspapper
Avslutas 4/9



Hos Linda, avslutas 14/9





bloggtävling mikadesign  midnatssblå badrumsserie
hos MikaDesign, avslutas 13/9



Avslutas den 18 september kl 24.00


Jag tävlar hos Millah om ett par wolshoe promenadskor från Wolshoe.com
Avslutas 18/9




Jag tävlar hos Millah om ett valfritt ljusarrangemang från Onlinedesign.se
Avslutas 16/9




Jag tävlar hos Millah om supersuccén PERFECT FOOT från Upbrand.se
Avslutas 7/9



Jag tävlar hos Millah om en tjusig taklampa i valfri färg från Lampgustaf.se
Avslutas 14/9




Jag tävlar hos Millah om ett vackert halsband från Berlockshop.se
Avslutas 6/9



Jag tävlar hos Millah om en valfri ring från Mocolo5.se
Avslutas 28/9





hos AnnaMaria, avslutas 14/9




hos Emma, avslutas 31/8

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: Kul att du är med och tävlar om nagellack! Hör av mig när vinnaren är presenterad! :D Lycka till! <3

2011-09-09 @ 23:24:01
URL: http://adaras.se
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Vinnaren av Misa-nagellack är nu presenterad på bloggen. Kika in och se vem som vann. :)



Var gärna med i min nya tävling:

http://adaras.se/2011/september/utkast-sept-13-2011-1.html#comment

Allt som behövs är en kommentar! :D

2011-09-13 @ 21:31:53
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0