Musik för mig - Power!

the beat - the voice - the looks

för några år sedan, då jag kände mig ledsen pga en annan persons sätt
lyssnade jag på den här låten
mp3:n i öronen, höööögt (inte likt mig alls...), återhämtade mig, laddade, till de här orden...



saxat ur texten:

You can say what you want about me
Wanna do what you want to me
But you can NOT stop me

I've been knocked down

Ain't nothing in the world that can keep
me from doing what I wanna do

'Cause I'm too proud, I'm too strong

Held my head high
Knew I (Knew I'd survive)
Well I made it (I made it)

Stand on my own two
I paid my dues, yeah

Tried to hold me down
You can't stop me now
I paid my dues

So like I told you
You can not stop me
I paid my dues, yeah

I'm no punk

You try to steal my shine


jag kan fortfarande tycka om den här låten
men den påminner mig för mycket om den situationen för att jag vill lyssna på den...

Kommentarer
Postat av: Ankie

Hej du fina,



första låten jag lyssnat med Anastacia och den gick mig rätt i hjärtat.



Tack för att du ännu en gång öppnat mina ögon



Kram

2011-01-25 @ 07:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0