Tävlingar igen

Jag är med och tävlar om ett presentkort, värt 250:- hos Ida.p design, tävla hos Muppsan du oxå.
Avslutas 9/4 kl 21.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

RS_jojobaolja

Jag tävlar hos Emma-Lou där jag kan vinna en exklusiv jojobaolja. Tävlingen som sponsras av www.rosenserien.se finns här: http://emmalou.myshowroom.se/vinn-jojobaolja-hos-emma-lou
Avslutas 4/4 kl 20.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

vinngele

Jag tävlar hos Emma-Lou där jag kan vinna en exklusiv hårgelé. Tävlingen som sponsras av www.hhhshopen.se finns här: http://emmalou.myshowroom.se/vinn-harprodukt/
Avslutas 28/3 kl 20.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Tävlar om risblandning hos Nadja, avslutas 29/3 kl 18.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Tävlar hos Henrick, avslutas 28/3 kl 22.

++++++++++++++++++++++++

 

Tävlar om korg eller choklad hos Gården på höjden. Avslutas 31/3.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tävlar om tidningsprenumeration hos Fröken Vit. Avsluts 5/4.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Tävlar hos Linda, avslutas 31/3.

++++++++++++++++++++++++++++++++

Tävlar hos Ängs gård, avslutas 15/4.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Tävlingen gällande jojobaoljan från Rosenserien presenteras imorgon förmiddag, så håll utkik! Varför det har tagit så lång tid, är för att det var så många som hade liknande motiveringar, vilket gjorde det svårare för mig att utse EN värdig vinnare!

2010-04-07 @ 00:20:16
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0