Bloggtävlingar feb -11 II

Tävling hos Rosverkstan tom 15 mars







tre olika men lika fina vinster hos såvittjagvet, avslutas 22/2 kl 22






http://www.hoffmansdesign.blogspot.com/ lottar ut garner, avslutas 6/3







tre priser! avslutas 20/2




paristickor lottar ut hemliga paket, avslutas 20/2









pysselstugan lottar ut garn, avslutas 24/2




craftandchocolate har utlottning, avslutas 28/2

Glöm inte min tävling!!!!





lillofant lottar ut prinsessbakelser, avslutas 19/2







en av ebbasänglar är redo att flytta till den som har turlotten, avslutas 24/2








Jag tävlar om ett valfritt smycke från SmyckallT.se hos P0lly!
Var med och tävla HÄR du också!

avslutas 28/2 kl 20





Jag är med och tävlar hos Alicesmamma om ett presentkort värt 500kr från familjesmycken.se
Tävla HÄR du också!
avslutas 19/2






avslutas månadsskiftet februari/mars
bambubutiken.se & alexandra ekstrand




annalunda

Jag är med och tävlar hos Josefine om tre stycken presentkort på Annalundating, Delta du med!

Avslutas 28/2 kl 18





person

“Jag är med och tävlar hos Josefine om ett valfritt hänge med valfri text frånPersonligapresenter

avslutas 1/3 kl 18





hannah lottar ut en mascara, den behöver jag verkligen, utlottningen avslutas 20/2 kl 20.53






hoppas vinna en sån här snygg väska hos solig, avslutas 19/2



millah lottar ut:


avslutas 7/3







Jatävlar hos Millah ett rött Smyckeetui-Hang & Pick från Exerro.se
avslutas 4/3

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad roligt att du är med och tävlar! Var gärna med i mina andra tävlingar ifall du inte redan deltar i dem :) Lycka till! Kram, Ingrid



OBS! För att få din lott nr 2 krävs det att du lämnar en NY kommentar med länkning till detta inlägg, annars kommer det bara att räknas som EN lott när tävlingen avslutas!

2011-02-17 @ 09:27:38
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

HALLÅ DÄR! nu har jag avslutat tävlingen om ekologiska skönhetsprodukter från bambubutiken.se, gå in & kika på videobloggen för att se om du blev den lyckliga vinnaren. om inte - delta gärna i mina nya tävlingar med direktlänkar nedanför, det enda man behöver göra är att gilla facebooksidor.



http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/february/t-som-i-tavling-om-en-valfri-ear-cuff-fran-jo.html#comment



http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/february/t-som-i-tavling-om-ett-resekitt.html#comment



PUSS & KRAM

2011-02-28 @ 13:51:34
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0