Tävlingar juli -11, tredje inlägget


Vita hemligheter, avslutas 29/7



Familjen W, avslutas 13/8



Jag tävlar hos Åsa om dessa tre armband. Avslutas 24/7.




Avslutas 29/7
Jag e med hos Tårtpalatset & tävlar om en
valfri vara hos coola butiken
Gniztra




Familjen W och Qpix, avslutas 11/8



Jag tävlar om en valfri Chenillefilt från IoB-butiken
Tävlingen finns hos Familjen Pettersson
Avslutas 1/8 kl 23.59




Jag tävlar om denna snygga Wires korg från Blomus hos JoHaNNas Pratstund.
Avslutas 24/7 kl 23.59.




ag tävlar hos Lovis om en valfri vara hos ioion, avslutas 29/7



Vindsromantik, avslutas 14/8




tavla
Milly & Mollys o Millyomolly, avslutas 31/7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0