Veckan som gått

Sambon jobbade kväll + helg, mycket ensamtid.
Dahliorna grävdes upp.
Ingen pärlkurs i torsdags, men pärlat på bra själv hemma.
Veckans höjdpunkt blev road-trip m kompiskusinen. Turade till Värnamo, tog en god - om än inte billig - fika på Café 18, aka Stigs café. Sen blev det Pärlshopen Creativt, vågar jag berätta att vi tillbringade två timmar där inne?! Men då blev vi också bjudna på kaffe... McDonalds i Ljungby på vägen hem.

Vill du ha unika smycken? K�p p�rlorna p� CREATIVT - G�r smyckena sj�lv, enklare �n du tror

Sia hade inte världens bästa vecka, skar sig i trampdynan så fick gå promenaderna med sko. Påverkade min sömn också då jag skulle se till att hon inte slickade såret. Läkt o ser fint ut nu. Men så löper hon och väntar utan framgång på en friare, också jobbigt för henne...
Och Facebook har sina fördelar - fått kontakt med mitt första au-pair barn, underbart se hans egna små telningar nu, han var sex år då jag lärde känna honom o han är nu 32!

Veckan som kommer då? Nya spännande äventyr. Sambon ledig, bilbesiktning, firar FN-dagen i Ljungby genom att se filmen "Rough Aunties", pärlkurs och pärlträff i Skåne.

Trevlig vecka på er gott folk!




Kommentarer
Postat av: syrran

väldigt mycket infomationer. blir jättenyfiken på au pair-barnet, ringer senare och frågar :-)

2011-10-24 @ 17:12:22
Postat av: Jeppe

Även sina nackdelar, chatten kan man nästan aldrig lita på. Ibland kommer inte svar eller något fram.



/J

2011-10-25 @ 13:14:41
URL: http://tj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0