Ullared

Det blev så att vi åkte vidare från Växjö till Gekås i Ullared. En trevlig utflykt för oss. Kanske sex år sedan vi var där senast. Samma känsla den här gången - jag tycker faktiskt inte det är så himla märkvärdigt mycket där för mig. Absolut inte som motiverar bilresan i kostnad, knappt för bilresan i ork, men kanske då för utflykten - men tror vi gör andra utflykter istället. Fråga mig om sex år igen! :-))

Parkering var då inga problem. Världsbästa platsen i parkeringshuset, gick ingen nöd på hundarna där inte.

Hade förväntat mig att kunna lagra upp på rengöringsmedel, men så blev det inte, fanns inte alls mycket i den vägen. ÖoB bättre då.

Dock blev det en present till någon, givetvis en hemlis ännu så länge. Mest handlade vi nog till hundarna, bra priser på leksaker och godis. Plånbok till mig, fasadflagga, fryspåsar, plastfickor, strumpor och duschcremer är också så'nt vi fick med oss hem.

Aktuell kö Bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ullared.....inte avis alls......tänk att de har så mycket som man inte visste att man behövde??

2010-04-15 @ 08:46:43
Postat av: Petra/peu

Handlar man klokt är Ullared jättebra. Men köper man en massa bara för att det är billigt blir det dyrt. Jag är så tråkig, vänder o vrider på varenda pinal och frågar mej själv om jag verkligen behöver just detta, trots att det är billigt i Ullared. Men något litet kommer man alltid hem med. Ska dit nu i maj men jag ser de endast som en utflykt.

Hoppas allt är bra med dig.

Kram

Petra

2010-04-15 @ 13:22:49
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com
Postat av: AnnCathrine Eriksson

Tyst och tomt.... Saknar sååå dina inlägg! "Vårgörat" som tar all tid, kanske?

Hoppas allt bra med er!



Kramar!

2010-04-19 @ 11:43:04
URL: http://glitterboden.blogg.se/
Postat av: Jossan

sv; systemkameror är det bästa! och ja, skuris verkar fränt ;D

2010-04-19 @ 21:05:05
URL: http://josefineburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0