En gång tvättade jag bilen två gånger

och en tredje gång vore inte helt fel!
¤
Igår kväll när jag kom hem skulle jag äntligen göra slag i saken och skölja av bilen. Dessa grusvägar sätter sina spår. Lämnade bilen där jag backat upp den mellan björkarna över natten.
¤
Inte världens bästa idé. Imorse var den full med björk-grejs. Så nu sköljde jag av den - OCH tvättade den. Såg så fin ut i blött skick - ändå har jag de här klassiska trekanterna av kvarglömd smuts när den torkat! Buhu.
Skulle inte skada med en runda till med svampen - men nä, det får bli en annan dag...
¤
¤
När matte fotar bilen gäller det att vara med, verkar Brando tycka. Tänk om vi ska ut o åka! Tänk om hon ska ut o åka utan mig! Tänk om vi äääntligen ska åka hem!
¤

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom saknar helt klart husse x som han även saknar dom x och dig?? :-))

2010-08-11 @ 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0