Äntligen nytt körkort!

Berättade för svågern att jag inte hade något körkort...
"VAD har du nu ställt till med?" frågar han då med en suck.
Tack för förtroendet säger jag då bara...

Det var helt enkelt dags för den 10-årliga förnyelsen.
Och jag skickade inte riktigt in papperen i särskilt god tid så i tre veckor var jag utan "lappen".

Nu har jag iaf kortet i handen igen ;-)
Men måste tillägga - det gick alldeles utmärkt köra ändå, ha ha ha!
Och - tyvärr har det nya körkortet lika få bokstäver som det gamla :-(


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Tack tack. =D

2010-02-22 @ 17:43:23
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: syrran

det här med att förlänga körkortet i rätt tid (eller inte) verkar ligga i familjen :-))

2010-02-22 @ 18:33:04
Postat av: Jeppe

bra att du har förlängt ditt körkort. Mitt id kort ska förnyas 2013

2010-02-22 @ 20:27:04
URL: http://tj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0