Bloggtävlingar att vara med i

garn att vinna hos Stick-terapi, avslutas 31/7
garn hos Julia och Mina Stickblogg, avslutas 31/7
tävlar om en body splash från Stockholmsgruppen, hos Emelie, avslutas 5/8
tävlar om KG Design´s underbara kastrullunderlägg i rosa från Innerum, avslutas 8/8
tävlar om dekoration hos fengshuiblogg, avslutas 1/8
Jag är med och tävlar om en valfri produkt hos Living and Room, på Muppsan´s blogg
avslutas 29/7 kl 21
en Epicare från Scandinavianblonde.se hos Millah, avsltuas 31/7
armband eller halsband hos Nyanser av vitt, avslutas 1/8
parfym hos Beauty by Tanci, avslutas 27/7
vinst från Kitsch, hos Millah, avslutas 6/8
kökskran från Mora hos Inspirera mera, avslutas 27/7
ljudbok hos enligtO, avslutas 1/8
garn hos min-mitt-mina, avslutas 1/8
kökshandduk hos Villa Tallbacken, avslutas 29/7
Jag tävlar om en valfri väggdekor med ett värde upp till 250kr från PaxLux hos Sara.
hos Hannah S, avslutas 30/7

Kommentarer
Postat av: Iwona

Tack att du är med min utlottning!

Ha det skönt!

2010-07-25 @ 15:37:28
URL: http://stickterapin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0