Fototriss 101 - Avvikande

grunnat på det här med avvikande hela veckan,
gör ofta så när nya temat offentliggjorts på söndagen (ja, jag är en av dem som röstade på att fortsätta så),
när jag sen grunnat färdigt känns det lite sent på veckan för att vara med.
men den här gången kan jag inte låta bli - det ska ju bli semesteruppehåll snart.
önskar Helena på Bildbloggerian en skön ledighet och tack för att du håller igång Fototrissen
(där kan du gå in o kika på fler avvikande fototrissar), den stimulerar mitt tänkande!
avvikande med buddistiska böneflaggor i rönnbärsträden i en på alla sätt gammal svensk miljö...
vad är inte avvikande här - den nya bron mot det gamla huset... ett duschdraperi i nylon... ett litet parti nymålad vägg...
ja, och dessutom har vi två hundar som avviker från platsen... :-))
avvikande - byns äldsta byggnad som bakgrund till husvagnen. vad skulle våra förfäder väl tänkt om detta lilla boende på hjul?!

Kommentarer
Postat av: syrran

bra avvikande :-)) framför allt gillar jag dom buddistiska böneflaggorna i rönnbärsträden - hoppas det blir tradition :-))

2010-07-12 @ 14:04:36
Postat av: AnnCathrine

Kanonbra triss och såå himla bra skrivet!!

2010-08-14 @ 13:24:47
URL: http://glitterboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0