Beach 2010

Beach 2010 har börjat...
Jag tänkte dra igång ett ambitiöst träningsprogram
för att stolt kunna visa upp mej mycket slankare
och snyggare när sommaren kommer.
Jag tänkte först vänta tills det blev lite varmare
men jag kände mig så taggad att börja direkt.
Hoppas det är fler som vill vara med.
Det är så skönt med lite stöttning ibland.
Vi tar det lite lugnt i början och trappar upp det efter hand,
eller vad säger du?

Ok, häng på nu...

Skrolla ner...




































ÅSSÅ SCROLLAR VI UPP IGEN!

Såja, det kan räcka för idag.
Glöm inte att stretcha efteråt!


hi, hi!
kram!



Kommentarer
Postat av: AnnCathrine Eriksson

Den träningen hänger jag gärna med på, en träning helt i min smak! :) (Jag behöver ju inte lämna datorn ens...). Men jag vill vila och ta det lugnt i helgen, så jag hänger inte med på nästa pass förrän på måndag...

Kram!

2010-05-27 @ 09:48:24
URL: http://glitterboden.blogg.se/
Postat av: syrran

ha ha ha

2010-05-27 @ 17:50:21
Postat av: Kerstin

Hi Hi träning i min smak:-)

2010-05-28 @ 08:21:39
URL: http://mindag-k.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0