En räddare i nöden

på mer sätt än ett
tre för att vara exakt - på en och samma dag!
1 - en av mina allra yngsta raraste vänner hörsammade min önskan om bilmusik, skickade en CD med posten, så nu har jag en del skön musik i bilen när jag skumpar omkring
2 - en morgon när jag skulle iväg var jag tvungen skrapa rutorna, bilen var välstädad efter förra vintern, dvs ingenting att skrapa rutorna med - förutom CD-fodralet vill säga
3 - helt plötsligt får jag ett samtal med en beställning på några makraméarmband och jag letar febrilt efter något att skriva på - och där är återigen det där CD-fodralet
Ett trefaldigt leve till Glömda pärlor och J: Hurra hurra hurra!

Kommentarer
Postat av: syrran

ibland ska man ha tur :-))

2010-09-10 @ 12:12:00
Postat av: Jeppe

Vad kul att du gillar den, ser att cdn kommer väl till pass även i andra sammanhang det är ju en bonus.

2010-09-10 @ 21:32:50
URL: http://tj.bloggplatsen.se
Postat av: AnnCathrine

Vilken bra-å-ha-grej, rena nyttoprylen. :-)

Visste inte att en cd-skiva hade så många användningsområden... ;-)

2010-09-11 @ 10:09:13
URL: http://glitterboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0