Leve ungdomen!

Alla borde ha en tonåring i sitt liv!
Den tesen har stärkts hos mig efter systersonens besök. Nu är jag uppdaterad på språkbruk, musikfestival, utbildning, film, teknik, kost - you name it! 

Just den här tonåringen kan dessutom massor om släktforskning. Tänk, jag har alltid funderat på de där männen i släkten som tog båten till Amerika. Nu har jag fått hjälp att hitta en av dem på en passagerarlista iaf! Vi får se vart det för mig.



Det finns så mycket intressant inom släktforskningen, och jag har sån tur att få det serverat för mig såhär, den där riktiga passionen att leta själv har jag nog inte men skattar högt de uppgifter jag har nu. Tack min vän!



Kommentarer
Postat av: Mr X

Även medaljen har en baksida.

Hoppas att han inte har laddat in för mycke trojaner i din dator.

Har precis rensat en dator "din vän" har varit på.

2011-02-24 @ 19:13:28
Postat av: T

100 g margarin

1 dl socker

1 msk kakao

3 msk mjöl



tillsätt 3 dl kornflaks



låt stå svalt :)

2011-02-26 @ 11:16:58
URL: http://tj.bloggplatsen.se
Postat av: AnnCathrine

Så spännande med släktforskningen, du kanske blir riktigt "biten" när du fått lite att börja med...???

Härligt att du fått lite uppdatering i ungdomsvärlden!!

2011-02-28 @ 19:43:24
URL: http://glitterboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0