Nu tar ungdomarna över

Tja!

Roligt att ni har hittat hit, jag är trettielvas gode vän och har fått äran att höja ribban och målet är att tittarsiffrorna ska stiga. Är ni ute efter något med ett bredare sortiment rekommenderar jag min egen blogg som uppdateras efter hand av mig och min goda vän http://tj.bloggplatsen.se/

     
Under den här tiden har jag hjälpt trettielva med hennes rötter då jag visat henne de hjälpmedel som finns idag för släktforskning. Vi har haft jättetrevligt och hon har hittat en av sina emigranter och fått en större inblick om livet förr och hennes familjebosättning. Vi har lyssnat på nyheter och följt kändisar genom några veckor. På min blogg kommer emellanåt information om de hjälpmedel som finns idag att finnas tillhands. Jag är kanske lite tråkig men har inte så mycket att skriva om men på TJ bloggen finns det massor av klipp och musik. 

Nu ska jag resa vidare och lämna kära trettielva men vem vet, snart är jag kanske i närheten av dina trakter och då gästar jag gärna din blogg. 

/ J

Kommentarer
Postat av: trettielva

Stort tack J för att du gästade min blogg!

Och tusen tack för de lärorika sköna roliga dagarna!

2011-02-23 @ 21:23:38
Postat av: AnnCathrine

Spännande med släktforskning! Förstår det finns hur mycket som helst om det, det gäller att veta var man hittar det. Å kul med en gästbloggare :-) J skulle väldigt gärna få "gästblogga" på min blogg - fast jag tror ju inte chansen är så stor att han kommer att vara i närheten av mina trakter...

Nu ska jag ta en sväng in på J´s blogg, spännande!

Kurs idag? "Telefontid" idag?



Kram!

2011-02-24 @ 08:02:18
URL: http://glitterboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0