Bloggen ett år idag

Som sagt, för precis ett år sedan startade jag bloggen. Och visst hade jag sett för mig att jag också skulle ha en tävling eller återblick. Men inte idag iallafall.
Har inte bloggat på länge. Why? Vet knappt själv. Fortsätta? Vet inte det heller. Ibland känner jag suget o ibland tvekar jag att jag har något att säga.
Hursomhelst har det varit riktigt roligt med den respons inläggen ibland ger, de läsare som följer en och de nya kontakter man fått genom att blogga! Och alla mönster och recept som man får ta del av hos många trevliga bloggar!
Ett stort kärt grattis till min kära kompis i norr som fyller år idag - kram på dig!
Allt gott till alla så länge!

Kommentarer
Postat av: Ankie

Hej goa du, hoppas allt är bra med dig och att 2011 blir ett fantastiskt år för din del

2011-01-11 @ 08:18:22
Postat av: ejmis

Kul med ett inlägg från dig. Hoppas inspirationen kommer tillbaka!!

2011-01-12 @ 15:06:33
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad kul att du har skrivit igen! Jag vill i allafall att du fortsätter med bloggen:-) Kram!

2011-01-12 @ 16:24:04
Postat av: J

Jag har längtat efter det här inlägget och älskar att du kommit tillbaka. Tror du känner som jag att när man inte bloggat ett tag så känns det kul igen, man behöver ju också inte skriva varje dag. Det kan vara en trygghet att veta det också.



Mvh J

2011-01-13 @ 22:50:02
URL: http://tj.bloggplatsen.se
Postat av: AnnCathrine

Harre jestanes, är det mig du menar med din grattishälsning...? Åhh, så kul och så himla snällt av dig isåfalll!

Å på funderationen om du ska blogga vidare eller inte - självklart!!!!! ska du det! Tänk!! Vad ska vi andra göra utan dina "kloka ord" och finurliga inlägg...???

Vi är ju ändå en "trogen liten skara" som hela tiden ser fram emot att kika in på din blogg, eller hur... :-)



Kramar!!

2011-01-19 @ 22:55:46
URL: http://glitterboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0