Tävlingar avslutar januari

tänk, jag kanske vinner den där plattången jag vill ha ändå!



avslutas 26/1 kl 18
tävlar hos pinknation


tävlar om dessa fina hos pysselmani
avslutas 31/1






ninakaufmann lottar ut nagellack från Depend
avslutas 15/2




Jag tävlar om en stilren microsäker Mjölkskummare i retro färger hos DONKEN. Tävla HÄR du också!
Avslutas 1/2








kan vinna denna hos Sockenvägens söta, avslutas på Alla hjärtans dag



tävlar också hos lillagårdshuset, avslutas 30/1




hoppas framför allt vinna den här boken:


tävlar hos Åsa, avslutas 31/1





en underbar ängeltavla
tävlar jag om hos Irene, avslutas 10/3




garn o lite till, hos pysselochknåp, avslutas  29/1 kl 15









BiZen lottar ut en ursöt väska, avslutas 31/1



goodiebag skulle man kunna kalla det här
tävlar hos Lantliv i Norregård, avslutas 6/2






första februari lottas den här ljuvliga aftonväskan ut hos Moaslovelythings







den 6/2 kl 20 dras vinnaren av ett presentkort, hos Nikita








Jag är med och tävlar om en valfri produkt från The Body Shop hos Rebecca!
Tävla HÄR du med! Avslutas 10 februari



Jag tävlar hos Millah om en smyckesbox från Rikkedesign.com
avslutas 19/2






Marika lottar ut ett hårpaket, avslutas 1/2, kl 10









Tävlar hos mammasvardag.blogg.se om tidningsprenumerationer från Tidningstorget.
Avslutas 11/2.



vinn en dekorationspenna hos smulan, avslutas 9/2






Jag tävlar om ett valfritt budskapsarmband eller halsband från Love and be proud, hos MammaFia
avslutas 8/2 kl 23.59






Tävla hos Nina
avslutas 8/2






Vinn! Smyckesbox från Rikkedesign

tävlar hos Nina, avslutas 18/2

Kommentarer
Postat av: Björknäshäxan

Jag håller tummarna för att du ska vinna! :o)

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kul att du är med!

2011-01-27 @ 09:20:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Roligt att du är med och tävlar, önskar dig lycka till!



Kram Sanna

2011-01-27 @ 22:06:47
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: josephine- fixar din design gratis!

Hej!

Just nu har vi en tävling på våran blogg!

där man kan vinna en smyckesats!!! som är värt 249kr! http://twinblogg.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment

2011-01-28 @ 18:57:08
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Izzies mum

Kul att du är med! strax drar jag en vinnare på mjölkskummaren, sen går jag och lägge rmig. Vi kom hem från BB idag... ;)

2011-02-01 @ 22:54:35
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0