Andra omgången tävlingar i maj

tävlar hos Sofia
avslutas 27/5 kl 15






tävlar hos Elsaohelena
avslutas 5/6






Jag är med och tävlar om ett unikt kakfat hos Angelicas Cupcakes. 
Var med och tävla HÄR
Tävlingen avslutas måndagen den 31/5.





utlottning hos Marias Hörna
avsluts 6/6 kl 24



tävlar om ljuslykta hos Vitahuset 28, avslutas 29/5





Vackra Magnolia lottar ut muffinsformar, dragning 30/5




frukostskålar
hos Hem o drömmar, avslutas 6/6





Gunilla har utlottning, dragning på kvällen den 1/6



Utlottning hos Min dröm, avslutas 24/5.




Schal o armband lottar Ulrika ut, dragning 1/6.




handdukar o tags lottar Mina rum ut, avslutas 6/6



servett o fint hjärta
avslutas 31/5


Vilmas hus lottar ut en kanna
avslutas 31/5
chans att vinna gardiner hos Ett vitare hem, avslutas 25/5

Jag tävlar inne hos EN POJKMAMMAS VARDAG om ett par gardiner frånTEXTILONNET.SE. Var med och tävla HÄR du med!
Evelina lottar ut boken, avslutas 29/5 kl 23.59

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - från 86 till 60 kilo. . .

Svar: Trevligt att du är med och tävlar!

Har skrivit upp dig på listan nu :)

2011-05-23 @ 09:08:49
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0