Wet dogs

Himmel va skönt! Hundarna är duschade!

Jag brukar inte duscha/bada mina hundar så ofta, är ju individuellt hur ofta det behövs, hur deras päls är, hur gärna de själva badar ute o sist men inte minst - om de rullar sig i en massa skit ute.

Men nu var det dags!

Egentligen är väl det här inget märkvärdigt, MEN jag har en stor o tung hund som inte går i trappor
(har förstås duschen uppe resp nere) så jag visste inte riktigt hur jag skulle lösa det
(han har alltså inte bott hos oss så länge, sist åkte jag till hundtrimmet med honom, men 200kr för att bada honom, nä det går inte i längden)...

MEN - det gick ju jättebra. Valde gå utetrappan ner till källaren, tvingade honom första
trappsteget och sen var det inga problem. Himmel va skönt!


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Härligt att han kan gå lite trappor. Du kommer väl ihåg den andra. Ha det så bra

2010-03-16 @ 11:55:47
URL: http://tj.bloggplatsen.se
Postat av: syrran

grattis till er båda

2010-03-16 @ 17:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0